
مخترع كلم پلو خودش چند ماه بعد ، بخاطر عذاب وجدان خودكشي كرد ، بعد اين ملت هنوز اين بلا رو سر نعمتهاي خدا ميارن xa0 +++++ بنده به شخصه از کلم پلو نفرت دارم اَه! اَه! مثل پیاز پلو می مونه!! عاخه پیازای تو غذا وقتی میره زیر دندونم دلم می خواد بالا بیارم و کلم وقتی پخته میشه دقیقا حالت پیاز به خودش میگیره! البته خانواده من کلم پلو دوس دارن و درست میکنن و اون وعده رو من باید گشنه پلو xa0با خورشت دلضعفهxa0ب...
ادامه مطلب
وقتی کسی ناراحتت می کنه xa0 ۴۲ ماهیچه استفاده میشه تا اخم کنی ! ...اما فقط ۴ تا ماهیچه لازمه تا دستتو دراز کنی و بزنی تو دهنش !! دیگه هر جور خودتون راحتین؛ وظیفه من اطلاع رسانی بود xa0...
ادامه مطلب